Translate

piątek, 13 września 2013

Niespodzianka!


Dziękuję Burgundowej  za wyróżnienie mojego bloga :) To niezmiernie miłe, szczególnie, że tak krótko prowadzę mój szydełkowy dziennik. Ok, zasady to zasady. Zaczynam!

1. Szydełko to moje hobby, a nie praca.
2. Nie lubię prowadzić samochodu.
3. Uwielbiam jeść i gotować, ale nie jem mięsa.
4. Dużo moich projektów jest gotowych tylko w połowie, ale kiedyś na pewno je skończę :D
5. Sarkazm i ironia to moje drugie ja :P
6. Jestem uparta i zawsze stawiam na swoim, choć zdarzają mi się kompromisy.
7. Jestem uzależniona od informacji, moja głowa to mały śmietnik :)

A teraz, wyróżniam:

1. Zuch Dziewczynę - za talent, przyjaźń i inspirację, oraz sarkastyczne poczucie humoru :)
2. BULiBO - za to, że zawsze inspiruje, jest obok (choć daleko) i jest jak siostra.
3. Coco Rose - za spokój i klimat.
4. Z potrzeby piękna - za klimat, w który wprowadza mnie każdym swoim postem.
5. Stephanie - za wszystko :)
6. Ewelinę Majdak z Around the kitchen table - za nieustanne sycenie moich oczu i żołądka
7. Klaudynę z Ziołowego Zakątka - za cudowną kolorową, pachnącą kuchnię i... piwo imbirowe :)

ZASADY Akcji:
  1. Nominowana osoba pokazuje w poście odznaczenie. 
  2. Dziękuje za nominację. 
  3. Ujawnia 7 faktów o sobie. 
  4. Nominuje 7 blogów do wyróżnienia. 
  5. Informuje o nominacji wybrane wcześniej blogi.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz