Translate

czwartek, 19 września 2013

Co jest teraz w mojej torbie?


Moje torebki są duże. Muszą pomieścić, dokumenty, portfel, iPada, telefon, mnóstwo śmieci (które zawsze są potrzebne), kosmetyki, wodę, gumę do żucia, piórnik, klucze. No wiecie, wszystko to co same nosicie w swoich torebkach :)
Szydełkuję właściwie wszędzie, nawet w przerwach w pracy, zdarza się że na stacji benzynowej i w korku. Szydełkuję w kawiarniach, restauracjach i barach. Szydełkowałam w Izraelu, Włoszech, Chorwacji, Holandii i Austrii. Nie znoszę rozstań z szydełkiem! Dlatego do szydełkowania mam specjalną torbę, w której wożę projekty w trakcie realizacji, zazwyczaj są to dwie rozpoczęte prace oraz: notatnik, zestaw szydełek w cudownym pokrowcu od Zuch Dziewczyny, podstrugiwaczkę (w niektórych rejonach znaną jako: temperówka i strugaczka), piórnik i nożyczki. 
W tym tygodniu w mojej torbie jeżdżą kwiatki (jest ich coraz więcej) oraz Babette - lalka, której jeszcze Wam nie przedstawiłam.
Tym samym rozpoczynam cykl: Co jest w mojej torbie :) Zaznaczam, że cykl będzie nieregularny :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz