Translate

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Hendryk pozdrawia!

Hendryk to żyrafa (mam nadzieję, że wiedzieliście o tym od pierwszego spojrzenia :)). Zuch Dziewczyna wysłała mi kiedyś link do bloga Emmy, która stworzyła wzór żyrafy. Niestety, albo ja mam kłopoty z matematyką, albo Emma się pomyliła, w każdym razie żyrafa z jej wzoru wyglądała słabo. 
Hendryk został więc przeprojektowany. To był ciężki kawałek chleba - bo moja wyobraźnia jest raczej płaska :). Liczyłam zawzięcie nawet pod prysznicem, zapisując wnioski na kartce, która leżała na pralce. Akrobacje i poświęcenie się opłaciły. Powstał Hendryk, a teraz powstaje Agata - bardziej kolorowa siostra H. Tułów i głowa są więc mojego projektu, resztę pożyczyłam od Emmy.
Żyrafa powstała z mojej ulubionej, cudownej włóczki Cotton Light firmy DROPS i była robiona szydełkiem 3,25. Mierzy ok. 35 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz