Translate

wtorek, 9 lipca 2013

Cześć Tereska!


Już kilka tygodni temu pisałam, że powstaje coś wyjątkowego. To lalka, która jest dla mojej babci Teresy i moją babcię przedstawia :) Mam wyjątkową babcię, może nie jest aniołem, ale jest wyjątkowa. Uwielbia robić na drutach, świetnie gotuje i lubi stawiać na swoim, ale co najważniejsze: jest jedną z najbliższych mi osób. Na pewno upartość i siłę charakteru mam po niej. Urodę ponoć również, więc w sumie już wiecie jak będę wyglądać za 50 lat! Moja babcia urodziła 11 dzieci (serio, serio), pracowała całe życie i nigdy nie słyszałam, żeby narzekała, że jest jej ciężko. Dzięki niej i dziadkowi mam tak dużą rodzinę :)

Szydełkowa babcia powstała tylko raz, a za tydzień pojedzie do swojej nowej właścicielki. Już nie mogę się doczekać jej miny :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz